CHIC !!

hejsan, hemma nu efter den dag i skolan. det var helt ok i skolan, inget speciellt hände i skolan idag om det brukar göra. synd. men ja jag hade ju bara två lektioner udag så vad har jag att klaga på igentligen.. men ja efter skolan så drog jag, filippa och anna ner på stan och jag testade på en ny grej för barn och jag kan säga er att den var god och mättande :) helt sjukt att så lite kan vara så mättande, kanske ska köpa hem sånna för att ha till mellanmål osv. inte helt fel asså. nej men kl kvart i tre så ska jag börja med min no. ja jag har ju prov i morgon och har verkligen inte börjat med den haha, typiskt mig asså :P men aja ni akn lyssna på denna låt så länge. sjukt bra är den verkligen :D !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback