duktiga jag

hejsan, ja jag har inte bloggat på ett litet tag för att jag har faktiskt inte orkat att logga in eller sätta mig vid datan när det är så sjukt bra väder med så sjukt snygga människor :D igår så var det en ute kväll  med sjukt snygga och trevliga människor :D träffade nya trevliga människor som man aldrig har träffat och inte ens visste att dem fanns, helt sjukt igentligen. men jag har typ bara åkt moppe i tre/två dagar nu, går från moppe till moppe, hahah. men ja vi har haft det sjukt trevligt och igår så badade några killar och såklart så stod jag över(badkruka) men fatta att dem badade och haha klart att jag filmade :P men ja det var roligt. på tävlingen i söndags gick det sjukt bra och det var sjukt roligt!! jag kom FYRA av 41st deltagande :D så jag kände mig duktig och det pinsama vad att dem var ju typ dubbelt så gamla som mig också, haha. men jag har faktiskt haft ett super bra lov hittills och jag hoppas att det bara blir bättre och bättre :D men jag har just nu lite ont i huvudet för att vara lite bakis, haha men fan vad roligt det är när vissa killar blir pakade asså. hahah. men nu så ska jag fixa mig för att sedan så ska jag dra in till täby för moppekurs!! :) nervöst! men killarna sa igår att det kommer att gå bra så ja jag får vell hoppas det och juste jag sov inte hemma inatt heller så ja nu vet ni det också. men här var en liten konstig samman fattning av de två dagarna då jag var borta :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback