ellens show :)

hejsan. sitter och tittar på ellens show, juste jag ska ringa filippa. suger på att komma ihåg sånna saker men ringer henne snart när jag ska gå och byta om till stallet kläder, när jag kommer hem så måste jag skynda mig hem för att jag ska göra klart mitt recept till hemkunskapen och sedan så ska jag på träning ikväll oxå+ att baka pannkakor till mli och christel i morgon, fattar verkligen inte hur jag ska hinna med allt men det  gör jag nog på något sätt :P hahaha typiskt mig att vara i sista minuten :D hehehe

Kommentarer
Postat av: zteffy

Bara bra med mig tack sötnos!;* nyss varit på en promenad och bestämt kläder till imorgon!

Vad har du för planer i veckan då sötan`? ;*

2011-04-13 @ 21:11:39
URL: http://zteffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback