förlåt mig..

jag tror att det är jag, jag som gjort henne så men ändå inte..

hon är så annorlunda men hon kanske har blivit ändrad på grund av mig för att jag lät henne vara med dem som inte var ok men det är ju inte jag som ska h¨lla koll på vilka hon är med ändå. det känns ändå att jag är delaktig i det hela men är jag verkligen det...?jag kommer inte att glömma dig men jag saknar den gamla du. du var där för mig och sedan så en dag så sket du i allt, du skulle bli precis som alla andra, varför blev du så. jag gillade dig som kompis för att du var som du var men nu är du ju precis som alla andra.. det är synd men sant.. :(

förlåt mig men jag var tvungen att skriva av mig..


PÅ TIDENS VINGAR FLYGER SORGEN BORT



FOTO: det är jag men min kompis tog det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback