hade brottom..

hejsan, kunde inte blogga på morgonen för att jag fick det lite brottom tyvärr.. men nu bloggar jag iallafall :) idag är det en seg dag i skolan.. det är tråkigt när det är så verkligen. just nu väntar jag på att vårat språk ska börja så jag tog en dator så länge :) men jag hade precis engelska med sämta läraren :( han suger verkligen.. hatar han, han blir arg för det minsta lilla osv.. aja nu ska vi vara glada, jag kommer kansek hoppa över min musik för att vi ska ha förhör och jag kan inget så jag får kanske skita i det men vi får se hur det blir med det :) emma en tjej som jag känner kanske kommer med hem till mig en stund :) roligt! efter min träning ikväll så ska jag knaske ut och springa om jag orkar och har tid men vi får se hur det blir med det, kan inte lova något.

just nu är jag i stort behov av något sött :( men jag får inte.. det har jag lovat mig själv verkligen, klarade nig igår...aja nu ska jag fixa lite saker hejdå!! :) syns sedan då när jag kommer hem eller så :P




sugen på detta nu lixom. det skulle inte  sitta helt fel asså för mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback