hatar falska människor

förlåt men var tvungen, hon tror att hon bara kan göra som hon vill..tror att hon äger allt och alla. hon tror att hon är så jävla ball, hon har utnyttjat mig flera gånger och jag är så jävla dum och går på det. hon tar mina kompisar bakom min rygg och utnyttjar dem och hon fattar själv inte att hon sårar sjukt många människor på en och samma gång..hon är så jävla konflikt rädd men sätter sig själv i det som hon orsakar och så vill hon att vi ska reda ut det men när det är hon som får fixa det hela. jag har gått på det så jävla mycket och orkar verkligen inte mera så nej nu sätter jag STOPP!! du är inte min vän längre men vi är sams men jag vill inte råka ut för det igen.. du fattar inte själv vad du håller på med och det stör mig så jävla mycket.. men ja det finns inte så mycket mer att göra. hon är så förändrad och inte den jag kände för typ fem år sedan..visst det kanske är mitt fel att hon blev så för att jag sa till henne att hon måste träffa MINA vänner men jag trodde aldrig att hon skulle bli så. hon är inte sig själv längre, varenda som man frågar så säger dem. nej hon har blivit fett kaxiig och dum, konstig. vi försöker att säga åt henne snällt men hon säger förlåt och sedan så håller det på  mer o mer och hon stoppar det aldrig så nu är ju det den ända lösningen att vi inte kan vara kompisar längre och ja jag kan inte längre berätta saker för dig som förr osv.. det funker inte helt enkelt för mig, du kan komma till mig när du är förändrad.. då kanske jag kan ta emot dig men inte om du fortsätter såhär. för då säger jag STOPP.. hemskt att det måste bli så men jag har verkligen försökt så sjukt mycket men det hjälper inte längre och vi har glidigt isär och sedan så säger ju MINA kompisar (som hon tror e hennes) så säger dem till henne också och då blir hon skit förbannad och går till en annan och börjar om på nytt :( att det finns sånna människor trodde jag inte!! speciellt inte henne.. hoppas att hon fattar vem jag menar och det tror jag att hon gör också. tack  för den vänskap som vi hade :( *snyft*
så känns det i mitt huvud nu :( ..... *SNYFT* :´(
förlåt men jag måste skriva av mig detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback