hemma nu :D

hejsan. nu är jag hemma efter att ha varit med sara, vi hade det kul. hoppas att vi kan göra om det. det var skönt att bara ta det lugnt med henne och inte ha tider som man ska passa osv. rätt skönt att ha det så, fatta att ha det så hela tiden. vi tittade iallafall på två filmer och åt godis och drack fanta exotic fast ica´s veriation(?) men ja jag är iallafall avundsjuk på sara för att hon har två hundar, en katt :) gillar djur verklgien! sedan så åker hon nu på prao i två veckor och fatta vad skönt med prao nu! saknar min prao :) jag var uppe i gottröra då. men asså slippa skolan och allt det där och sedan välja vart man vill vara och då blir det ju ännu roligare :D men ja vi hade det roligt ikväll iallafall. hennes mamma och hon var iallafall jätte snälla som följde med mig hem. inte så kul och lite läskigt att gå själv men gud det hände en jätte rolig sak emn kan tyvärr inte berätta, aja hejdå. ska nan-na nu i sängen och kanske slå på en film om jag orkar men jag tror inte det idag iallafall med tanke på att jag gick upp åtta i morse :O hahaha aja hejdå!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback