idag har jag..

hejsan, idag så startade dagen med att jag sov bort halva dagen*hehe* men jag sov typ till kl halv tolv, sedan var det att gå upp och äta frukost! :) men då kommer pappa på att han ska vara på möte i stallet kl tolv så då är det fort i med mackan óch ut till stallet för att jag hade ju pollen idag, hon var helt vild idag och stegrade osv.. hon brukar inte hålla på så men aja hon har ju så jäkla mycket energi nu så ja, när jag tog in henne så skulle hon springa osv då också. men hon var jobbi idag men gick helt ok :) jag fick skjuts hem av en som vi pratade om allt. nu har vi kommit på världens bästa plan och hoppas verkligen att den kommer att funka. vi ska sätta oss nästa helg och prata ihop oss osv :) kulkul :) !! men när jag var hemma så fick jag veta att jag ska äta middag borta idag och så hade min snälla mamma fixat lunsh så då var det att vi satte oss och åt lunch*mums* och sedan så hoppade jag i badet :D ja så var vell min dag i princip :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback