igår.

hejsan. ska berätta vad som hände igår kväll :)

pappa kom hem med en sallad till mig kl sex, jag åt upp den och när jag äter så ringer mamma och säger att hon vill in till stan på eventet. pappa säger först att han inte orkar och om han skulle göra det så visste han att jag också ville med så då vart det brottom för mig och pappa för att vi skulle ju till hästen också. det var fort på med kläderna och sedan ut till pollen. jag tog pollen och pappa fick fixa resten. så det gick ju fort. vi åkte halv sju till stallet och kom hem kl halv åtta så då duschade jag snabbt och sedan såm åkte vi in till stan kl kvart i åtta (ja jag kan vara snabb i duschen och klä på mig och fixa mig, bara om jag vill så) men så kommer vi in till stan och går till affären för att det var kompis till pappa som har en son  som öppnar en ny affär som det var sjukt mycket folk där inne och så klart snygga människor också! :) haha. men vi tittade på kläder osv som man brukar att göra på event och sedan så drog vi och hämtade grabbarna från hockeyn och sedan hem så jag var vell hemma strax efter halv tolv :) men som tur så fick jag sova lite i morse iallafall :) så ja så såg min kväll ut igår, lite stressande men helt ok, roligt att träffa alla människor igår iallafall :) men aja hejdå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback