joggat!!

hejsan, hoppningen gick super idag, roligt när det går bra. fick en häst som var jätte rolig att rida(rider ridskolans hästar en gång i veckan och det är på tisdagar) och de som såg på sa att vi verkligen passade med varandra och det är ju roligt när man får höra det. en  häst som de vill att jag ska rida mera men efter så kom pappa och hämtade mig men först så skrev jag på tavlan att jag också ska hoppa i morgon med mina kompisar i stallet :) pappa hämtade mig och när han kom så åkte vi hem. hela vägen hem så undrade vad jag skulle göra när jag kom hem och det slutade med att jag gick ut och sprang, så nu har jag sprungit 4km och sedan stretchat(?) och gjort armhävningar,rygglyft, sittupps och andra övningar. man känner sig bättre till mods när man har vart och tränat :) man känner sig gladare :)!! men nej nu ska jag hoppa i duschen och se klart på CSI MIAMI :D hejdå så syns vi i morgon bitti :D!! kramar på er!


FOTO: jag, så här känner jag mig nu :D !!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback