Mör i hela kroppen på grund av vad som hände igår..

hejsan, igår var det en läskig kväll. vill inte att det blir samma ikväll :O fy fan vad chockad jag vart :( men ja alla klarade sig lindrigt men med skador(?) typ.. jag har ont i hela kroppen idag, arm, hand, fot, rygg osv.. :( men ja jag hoppas att det blir bättre med den andre :) känner mig skyldig fast jag vet att det inte är mitt fel.. vad ska man göra lixom. det var ingens fel ok? det var den dumma sakens fel.. hatar den!! mår iallafall piss idag och jag som ska till grönan.. vägrade att dra och titta mig på sjukan för att jag ska till grönan idag.. va fan jag tar ipren som det så fint heter och sedan så får jag ta det som dagen kommer idag och ikväll så blir det ju såklart utgång!! även fast jag har så jävla piss ont!! :( ajaja grönan idag med brudarna för att vi ska jobba :D yeeyeeYY!! :D tagga till det iallafall :D jag har ju mathilda med mig idag som stöttar mig genom dagen :) tack för att du finns gumman!! du är en ängel som är skickad till  mig x) :D älskar dig<3 ♥

det blir dålig uppdatering idag tyvärr.. har mycket som ska göras och som strå på schemat :P hejdå!! önska mig lycka till idag med alla skador :)



ja ni har sett den förr. en tråkig bild med andra ord.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback