nationellaprov engelska

hejsan, idag är jag tidigt uppe.. jag är sjukt trött idag och orkar inget men jag måste till skolan idag för att det är nationella prov idag i engelska skriv del :( aja jag klarade förra engelska provet iallafall och det är jag glad över iallafall för att det var ju inte  lätt kan man säga.. sedan jag suger på att stava i engelskan men prata osv är jag ju grym i :D men aja jag jag gick precis upp så nu ska jag gå och äta lite frukost och fixa mig för skolan då så att jag kommer i tid. skulle ju inte vara bra att komma försent till nationella...ingebraingebra asså. men aja vi syns senare då hejdå! :D


foto. jag, ni fick en tråkig bild ida..jag vet! :P


Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

jag vart rekomenderad och provfotade när jag var 14 sen har det bara rullat på hehe. kraaam

2011-04-13 @ 10:31:34
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback