ny dag nya tag..

hejsan, idag är det fredag och det menas utgång med gänget!! :D men i morgon så ska jag jobba på GRÖNAN så att ja det kommer att bli dålig uppdatering tyvärr.. that´s the shit! :P


aja idag är det skola. hoppade över den förssta. asså jag mår fan dåligt av att gå i skolan. hur kommer det sig, ingen är dum mot mig och sånna saker. jag känner mig stressad. kommer inte få betyg osv.. behöver verkligen sommarlov nu!! är så SJUKT skol trött. mår piss på grund av  skolan och det ska det inte vara. aja nu får jag skolk men va fan jag måste ju orka med resten av skolan. sånt e ju livet.. aja en skolkning gör ju inget, heheh kanske inte en menmen. :P varför pratar jag om det här med er när ingen läser detta? aja jag ville vell skriva av mig. här får ni en bild på mig och pollen för en dag sedan. det var en dag man inte kommer att glömma :P



FOTO: MLI och det är jag som sitter på medans hon betar(äter gräs) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback