O-M-G!!!

SÅ JÄVLA BRA "I AM NUMBER 4" ÄR!! OTROLIGT BRA OCH HAN SOM ÄR HUVUDROLLEN ÄR JU SJUKT SNYGG!! :D

hoppas verkligen på att det kommer en tvåa. nu har jag kommit hem och tittar på den där filmen som handlar om "FACEBOOK" och fy fasiken vad han är duktig asså, ni måste se den om ni kan för att det är vekrligen ett måste!!

det tråkiga som hände idag var ju SH och sedan att vi inte kommer att tävla allsvenskan nu, vi hoppade av tyvärr :( tråkigt men ibland så måste man och denna gång så var vi tvungna men nu så ska jag på DOP i morgon istället och då kommer det att bli sjukt många bilder kan jag lova! kommer ha kameran med mig hela tiden och framme hela tiden verkligen :) men jag kan inte lova att jag får lägga upp dem men jag ska höra med hon som håller i dopet om det är ok att jag lägger upp dem eller? :D hejdå!! syns i morgon då :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback