pannkakor :D

hejsan, står just nu och lagar pannkakor, där jag inte har bloggat så fort jag kom hem för att jag var tvungen till att göra det direkt när jag kom hem :) jag lagar pannkakor till brudarna i stallet men alla vet in om det än :P heheh.. men ja jag hoppas verkligen att dem är i stallet, hon skulle iallafall vara där hela dan idag :) men ja jag jag hoppas iallafall :) men ja det går faktiskt riktigt bra för mig att laga pannkakor så ja jag kanske ska bli pannkakskock :p haha skulle inte vara helt fel att tjäna pengar asså. nej nu får jag sluta. men ja det hände massor av roliga saker idag i skola, på projektet så hade vi extra kul i slutet men tyvärr så kan jag inte säga vad det handlade om för att det är lite för personligt kanske för några så helst inte lixom. men det vart en helt lyckad dag i skolan och det var ju sol så alla satt ute på berget idag av alla nior i båda skolorna så vi hade snack och mysigt helt enkelt, inte helt fel asså :D!!



sist jag bakade pannakakor eller ja lagadde :P foto,. all by me :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback