PÅSKLOV NU!! :D

hejsan. förlåt att jag inte bloggade förrens nu men jag åkte direkt in till stan efter skolan med brudarna och vi hade det skit bra där..kom hem med ett par skitsnygga solglasögon iallafall och dem kostade bara 49kr också så :P efter stan så drog vi hem till en av dem och hade det skit kul och ja nu e jag hemma och ska sova för att jag ska upp  tidigt i morgon så nu ska jag hoppa ner i säng med något och sedan sova :D skönt!! vi har ju också påskllov nu också!! :D sjukt glad över detta verkligen!! aja hörs i morgon bitti iallafall, berättar mer dåra :D


+

somna till ljudet kanske..

men i morgon så börjar det iallafall med att det börjar att komma nyare bilder, hoppas jag iallafall :D hejdå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback