påsklov snart :)

hejsan, ja snart så blir det påsklov för mig!! då blir det mycket bilder och uppdatering hoppas vi :D men ja just nu så sitter jag och tittar runt lite på datan..jag har igentligen matte men jag är "klar" med min matte.. orkar verligen inte och speciellt inte när man vet att man har lov snart :P men ja jag vet inte just nu vad som händer för mig idag men ska kolla snart vad som händer för mig :) det måste ju såklart hända något roligt för att jag orkar inte bara sitta hemma och ruttna bort idag eller joo kanske men bara om det blir hemmakväll med godis och film men ja jag får se det. om det inte blir något roligt ikväll så blir det hemma, det skulle nog vara bra fall om jag stannade hemma ikväll för att jag ska upp tidigt i morgon för att jag ska åka till Maria i morgon som bor långt borta, ska dit med MLI :D aja nu ska jag dra då och snacka ihop mig med några brudar, tjadåra :D haha !!



så här känner jag mig, ja bilden talar för sig själv... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback