städat rummet ..

hejsan, jaga har inte kunnat blogga förrens nu för att jag har städat mitt rum och sedan ätit frukost med hela familjen. åt ju inte frukost förrens vid halv elva och var inte klar förrens efter tolv, hehe :) vi hade en lång frukost men jag skrev ju inte dag-14 igår(tror att jag är på den dagen) så den kommer att komma upp idag tillsammans med nästa dag som då ska vara idag :) hoppas att ni fattar detta, var ju tvungen att städa rummet så att jag kan ta kort på det och visa för att det skulle man göra i någon av dagarna :P men aja ska städa vidare och sedan så kommer min mini kussin och sedan så kommer jag att vara med dem under dagen så ikväll kommer en stor bildbomb med bilder från hela dagen :) det gillar ni ju så det passar också bra för mig för att det blir ju inte en super bloggning idag menmen det funkar endå. nya bilder ska jag förska att fåin här på bloggen men så länge blir det gamla bilder :P hejdå!! ska städa vidare nu :D ha en bra dag i blåsten :P



FOTO: jag, älskar dessa två bilder, längtar så till sommaren när jag ser dem verklgien!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback