Strömavbrott.. :(

Hejsan, vi hade strömavbrott hela kvällen igår tyvärr. Därför jag inte kunnat uppdatera. Vi har inte internet på dem vanliga datorerna än men vi har på min iPad nu. Då kan jag blogga lite innan skolan för er. Idag kommer det att bli bättre uppdatering det lovar jag er!! Men nej nu är jag klar eller jag ska bara bortsatänderna och sedan är jag klar. Vi har nationella prov idag i engelska och jag har med mig tom och Jerry kex med barn smoothie.*Jummie* men Filippa kommer snart och då måste jag vara klar så hejdå!! Syns nog efter skolan då, kåseri hänger nog med till skolan idag men bara kanske då :)!! Hejdå och ha en bra dag!! Det är ju FREDAG idag!!! :D inga bilder tyvärr!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback