svampbobfyrkant!

hejsan, nu är jag hemma från skolan eller ja jag har ju  varit det ett tag :) idag så hade vi nationella i engelska och det första gick vell helt ok men det andra så fic jag sms som gjorde att jag inte kunde koncentrera mig och sedan så var man vell trött men aja jag hoppas att jag kan klara det iallafall.. men aja idag så ska jag nog vara med mina små kussiner, saknar dem.. haha guud vad jag tjatar om dem menmen. det är ett av det viktigaste som jag har i mitt liv! men ja jag får se om jag åker till dem, ska ringa deras mamma snart för att se fall om dem är hemma osv. men ja jag ska ju vara barnvakt till dem i morgon så då kommer jag att vara med dem typ halv dagen i morgon eller ja mer :) men vi får se i morgon vad som händer med det, ska kanske bort också på kvällen antingen till en tjej och då ska vi ha mys eller så drar jag till en annan eller så blir det helt enkelt en mysig :D

nej nu ska jag se vidare på svambob och så hejdå, syns vell snart då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback