trevlig kväll!!

hejsan. jag hade en sjukt bra kväll igår! :D tackar så hemskt mycket för den. fredagen var också sjukt bra! haha ja som ni såg i mitt inlägg inatt så  kom jag hem då. men jag somnade inte förrens kl typ halv tre, hehe :) men jag och en underbar tjej var hemma hos en kille men andra och ja vi såg på skräckfilmer osv.. jag träffade en gulllig pojkis men jag såg typ inget av filmerna för att de var så jävla läskiga :( men va fan jag hatar skräckfilmer men som tur var så hade jag ju iallafall inga mardrömmar.ffjjju :P men jag var med mina kussiner hela dagen igår så ja det kunde inte komma upp bilder för att jag vart hämnat hemma hos mina kussiner med deras moppar så ja ni förstår, det är ju inte så trevligt att bara sätta sig och blogga med alla människor så ja jag sket idet :) men nej nu ska bildbomben komma upp som jag lovade er igår också så ska jag sätta upp alla dagar som jag ligger efter med :P

bästa helgen på länge asså!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback