tröttnat på dem..

hallo, just nu så är jag hemma. kom typ precis hem från skolan (har varit hemma nu ett tag). vi hade sista lektionen i idrott så deet var ju rätt soft. jag steffie o willy hade det roligt iallafall, vi tog typ bollen från willy hela tiden och från andra så ja det är våran humor, hahah :) men ja mer har nog inte hänt i skolan. joo vi har no-prov på torsdag så ja jag hoppas verklgien att jag kommer att klara det för att jag suger ju i no. men aja ska göra så gott jag kan och så måste jag plugga bättre denna gång än när jag pluggade till so-provet som gick super dåligt :( åhhh aja ska bli bättre i skolan hoppas jag.

just nu så har jag verkligen tröttnat på hantverkarna. de är här från morgon till eftermiddag vid typ kl 17 och varje vardag och efter dem åkt så kommer mamma och pappa så då har man ingen tid till att få vara hemma själv.. aja hoppas att det blir klart här hemma snart :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback