Glada människor :D

hejsan!
hoppas allt bra med er! med mig är det i alla fall helt ok!
ikväll så ska jag träffa några människor, kanske inte sover hemma eller så gör jag det men har inte bestämt mig än :( svårt val jag har nu, haha vilket i-landsproblem.. ska dra till stan i morgon med Cornelia och sedan så ska jag till pollen, inte den pollen som jag brukar rida utan en på ridskolan som jag vart tillfrågad fall om jag ville rida och då så tackade man ju så klart ja till detta! har inte ridigt så mycket i sommar så när jag fick rida liksom en gång på en vecka så vart man ju så sjukt glad för att man typ inte ridigt så mycket! måste verkligen TACKA till ALLA som till låter mig att rida deras hästar och att de är snälla att låna ut sina hästar för att man inte har en egen.. men det betyder så sjukt mycket för mig och lär mig så sjukt mycket av det så tack till ALLA ER SOM GER MIG DEN CHANSEN!!♡




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback