hehe jahopp!

haha japp jag bloggar nu.. nej men tänkte blogga lite då så att filippa slutar tjata :D haha.
dessa dagar som jag inte har bloggat (var många dagar ju,hehe) så har jag gjort massoR!! jag har vart
utomlands-kompisar-badat-åkt båt-softat-jobbat-ridigt-tagit moppekortet-och massor mer!
om jag ska berätta allt vad jag har gjort så är det sjukt mkt och jag orkar ärligt inte snacka om allt det. menmen får se hur länge jag bloggar här då. vill kanske blogga men jag vet inte vad jag ska skriva om.. det är det som är det svåra "/
idag så har jag inte gjort så mkt intressant, har tagit hand om sjuklingen(det är hästen) och så var jag tvungen att jobba idag så ja jag har inte kunnat träffa några kompisar idag men ja. asså jag kan ju inte ens skriva.. allt blir bara knäpp menmen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback