hejsanhoppsan!

halo!
har haft ett SUPER bra Sommarlov! ett av dem bästa kan man säga. det har både gått upp o ner för mig men jag e glad ändå! har hänt så mycket men så fort och ja det har bara varit SUPER! :D jag har jobbat-träffat kompisar-åkt båt/vattenskoter-ridigt- tränat- åkt utomlands- massor av annat! jag e helt klart nöjd med lovet MEN Det har gått väldigt fort men tiden går ju fort när man har roligt brukar dem ju säga!
på TORSDAG Så börjar jag skolan.. ny skola-nya människor så det ska bli spännande och se vilka man får i klassen och om man känner någon och så får man ju såklart nya vänner också och det är ju alltid roligt med nya ansikten :D men på torsdag så börjar ja som sagt. hoppas att man inte kommer försent eller så, skulle bli lite pinsamt då asså.
idag så ska jag fota lite för en kommande grej och sedan så är det träning på schemat ikväll, ska bli skönt att komma tillbaka till alla rutiner men samtidigt inte... efter träningen lovade jag att träffa lite folk men hinner inte träffa alla tyvärr "/ aja ha en bra dag allihopa! :D
FOTO: jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback