helo!

hejsan, skola som valig idag dåra. det är verkligen en bra klass som jag har kommit till.
sedan var det att dra hem, hade först sällskap med Adam, Emma och Saga. när man kom till danderyd så hade gullungen väntat på mig i tjugo minuter för att han skulle åka med mig så det var gullit av han :) sedan väl hemma så vart man hungrig så då gjorde jag amerikanska pannkakor till mig och min broder innan min träning.
träningen gick bra ja som vanlgit dåra, hehe... men hemma så hade mamma och pappa fixat jätte god middag
så nu typ rullar jag fram, haha. har hämtat en grej hos min brud så att man ser bra ut
i skolan i morgon, det måste man ju göra :) aja nu så ska jag i alla fall titta vidare här på datan och sedan
väntar en film och sedan sängen :P
denna låt har man lyssnat sönder på idag dåra men jag gillar den ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback