ingen mobil.. "/

hejsan, japp jag har ingen mobil förrens i morgon. jag visste verkligen att det skulle hända menmen får ju den i morgon igen så vrf klaga fast jag måste verkligen ha den :( måste ju ha den ikväll och i morgon bitti men det får vi lösa fort som bara den :P hehe.
idah har de inte hänt så mycket, jag har varit i stallet tre gånger idag men det var roligt alla gånger så jag kan ju inte klaga :D har också snackat med några om en super bra sak som kanske kommer att hända men då får ni reda på det om det händer dt lovar jag! :D
har just nu kussinerna på besök så det blir kaka och ha det mysigt med dem och busa :P det vanliga som händer när man är med dem men det är alltid trevligt att träffa dem för att det är små kussinerna och dem är ju så gulliga!
ha det gött nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback