skola idag då!

hejsan!
japp jag började skolan igår :P har hamnat i en bra klass tror jag. trevliga brudar och fast det vart helt
knas när jag skulle börja men nu e jag nöjd! igår så lärde vi känna alla typ och vi fick lära oss vad
alla heter och ha lekar med det som man typ brukar ha i början. men det är en bra skola iallafall men det är ju så sjukt STOR!! man måste ju typ ha karta för att lära sig men på måndag så skulle johnny hjälpa mig att hitta
så då vart det bättre, men han har ju gått där i snart tre år så jag förstår ju varför han hittar
och inte jag.. började ju igår lixom.. :D
jag e nöjd med skolan än så länge men nu måste jag dra hejdå!! :D
nästan såhär ser jag ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback