akuten på en söndagskväll..

det vart ingen mysig söndagskväll..
jag skulle skära bröd åt pappa o mig och så
råkade jag skära mig i hela min tumme så jag började
att blöda och jag svimmar sjukt lätt så det slutade med
att jag tuppade av..
mamma och pappa sa att jag var likblek och hade
ingen färg.. det var sjukt jobbigt för att jag var borta
ett tag också så då drog vi till sjukan.
danderyd nästa vart det.. :( jobbigt!
dem ville sy i min tumme men sedan så ändrade dem sig för att
jag skulle bli borta då också så nu är jag tejpad och ser ut som om
jag har en MEGA tumme och den är sjukt ful och gör ont.. inte okej asså!!
aja akuten i natt var inte rolig, fick massa sladdar på mig också för
att hjärtat kanske det var nått med men lyckligt lottad så var det
inte hjärtat utan jag är känslig eller vad det var.
tackar min duktiga broder som hjälpe mig när jag tuppade av!
mamma o pappa kom lite senare! <3 älskar min familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback