dagen efter julafton.

plutten för ca ett år sedan eller två? :)
denna underbara lilla plutt är min egna och jag kommer inte vara tyst om det längre :)
min mamma och pappa har äntligen gått med på att ge mig en HÄST :) bästa som någonsin
hänt i mitt liv kan man typ säga! inget slår detta liksom!
idag började dagen med att man sov tills man vaknade. åt frukost och sedan dra vidare för att titta på
hoppträning och träffa folket! :) mycket snack vart det och sedan vidare till farbror för att han och hans familj
fick en liten vovve i julklapp så hälsade på lilla "Frasse". ska dit i morgon på middag. vart en snabb vistelse
där för att sedan hem och fixa sig för middag hos mormor och morfar. gott var det och kul med kussinerna dem små. nu är man hemma för att ta det lugnt. det blir tidig morgon för att jag ska till min lilla plutt :) hihi.
nu är det morden i midsommer och sedan ta det lugnt med familjen och sedan så väntar sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback