doktorn.

foto jag
idag ska jag börja dagen med att åka till åkersberga vårdcentral.. jag ska dit för att kolla upp en sak.
berättar mera om det senare när jag kommer hem. första dagen på lovet får man inte ens sova längee.. inte okej. men vi har redan bokat om denna tid en gång så kan liksom inte boka om den igen.
när jag kommer hem så ska jag städa, hela mitt rum är fullt med kläder, hela vårat klädrum är fullt med kläder.
jag har saker typ i hela huset, och jag måste städa mitt rum.. inte roligt men jag gör allt detta idag så att jag kan ta det lugnt alla andra dagar :) smart brud. men det blir det.
igår så var det träning. det gick bra och det var roligt. hon gjorde något med nått på min polle och sedan så sa det bara bom så gick det hur bra som helst! skön känsla.
när jag kom hem så ringde oskar och sa att han ville träffas så det var bara att äta middag duscha byta om.
mitt i allt ringer Elwis och säger att de ska vara vid min buss så jag träffar dem innan jag hoppar
på bussen till oskar. det var ingen anslutning till nästa buss som man måste ta till han så jag var tvungen att gå från engarn till ja typ hem till han och sedan gick vi på resarö och fy fan vad jobbigt. haha nej skämt! det var skönt att röra på sig och det var trevligt att bara kunna snacka om allt typ.
får se om jag träffar några idag. är lite trött bara men jag skyndar mig hemma så att jag kan träffa det vackra folket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback