.

nu blir det en annan film och sedan sängen för att det är
den älskade skolan i morgon! YEYH! :) hehe..
filmen var rolig. kanske inte den bästa men rolig. han var iaf grym på trummor!!
hoppas att ni har haft en trevlig 4 advent och att ni längtar till tomten och julen.
jag är mest nyfiken på vad som man ska få i present. det vill jag vet mest av allt!
i år kommer vi att fira med mina små kussiner och det menas då också att tomten kommer tidigt så
då får man presenterna tidigt och behöver inte vänta så länge för att när vi firar med
pappas sida så är det mina "stora" kussiner som vi firar med och då kommer ju självklart tomten
mycket senare som sagt.
aja ha det gött så hörs vi mera i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback