innnan utgång..

image description

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
olika, jag har varit SUPER glad men samtidigt SUPER ledsen
Vad önskar du att du gjort mer? tränat mera, lägga mera tid på skolan, 
Vad önskar du att du gjort mindre? gjort alla misstag som jag gjort, tänka mera possitivt men samtidigt var det bra att jag gjorde mina misstag för att jag har ju bara blivit starkare av det! :)
Hur tillbringar du nyår? Med mina favoriten och sedan vidare och med familjen :)
Favoritprogram på TV? Gossip girl daaah <33 haha som alla andra. 
Bästa boken du läste? "fjorton år till salu"
Något du önskade dig och fick? DDDDAAAAAAAAA JAG FICK FÖR FAAAAAN EN HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSSSSTTTT!!! :D HIH
Något du önskade dig men inte fick?
Blev du kär i år? Jaa men samtidigt inte. 
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? jag var min dem bästa och i stallet :P
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja *** skulle inte såra mig så mycket. 
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? allt möjligt, men det som är skönt kan man ju säga, det jag kände mig för tog jag  på mig liksom.
Vad fick dig att må bra? min polle, folket i min omgivning (dem bästa) min familj!
Vem saknade du? .. 
De bästa nya människorna du träffade år 2011? många!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback