julbord!

nu är det fjärde advent! :)
detta firas med julbord med några i släkten! trevligt skall det bli iaf!
älskar julbord fast jag inte brukar äta så himla mycket på det. sparar mig alltid till godisbordet, hehe.
kan ju inte missa det bästa bordet på hela julbordet. vi ska på julbord på hetellet så ja de är ju våran tradition
så då kan man ju liksom inte bryta den hallå!
i morse så var jag i stallet och såg på en hoppträning, dels för att jag ville och sedan skulle jag lämna ett täcke
till tränaren som hon skulle ta hem till sig :) trevligt!
aja vi hörs ikväll. kan tyvärr inte ta med mig kameran för att jag vill inte sitta och fota där men tar med mobilen
istället i sådana fall om det skulle behövas :D aja vi hörs då!!
fortsatt trevlig dag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback