julmarknad!

(Bilden hör inte till inlägget)
hoppas allt e bra med er! själv är det bra med mig men tummen är jobbig.. hoppas
på att ta bort bandaget idag då!
:) YEYYYH!! :)
hade kort skol dag idag! skönt var det också. efter det så drog jag in till gamla stan för att träffa disa
med hennes kompisar! roligt att träffa på nya människor :) najjsnajjs.
vi började i gamla stan och kom helt plötsligt till plattan :O vetta tusan hur vi kom dit så sjukt fort menmen
vi kom iaf dit. lämnade folket ett tag för att fixa saker och sedan blev det lite till mig ockse, heheh inte bra där!
träffa upp dem på donken där alla plus mera satt. trevligt, satt där ett jäkla tag, inte så trevlig plats men trevligt
sällskap.
drog till vapiano och handlade hem mat till mig och broder, snälla jag!
äter den nu. senare ska man typ träffa steffie om hon svarar och så, måste skriva klart en engelska grej
också men annars slapp och engelskan är lätt!
tror att jag tagit med allt nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback