regnigt och äckligt!

detta blir det nu. té med mjukisdressen ovan :)
idag vart det en tidig morgon efter gårkvällen. inte det bästa att lägga sig så sent som man gjorde menmen
det var skit kul igår! Elwis hjälpte till där! trevliga vänner vid sin sida är underbart! :D tack brudar och pojkarna
för kvällen den var sjukt rolig iallafall!! :D
idag så åkte jag och till pollen och så fick man rida ut i regniga vädret och väl tillbaka från uteritten så var det
bara att ta nästa lilla nusfrö :) hihi! blött vart det och kallt men sjukt värt det! SÅKLART!
nu så är det folk här hemma som ska baka men jag slipper. så jag är i tv rummet i den ybersköna soffan
och ser på TRANSFORTMERS som äger!! jag vet i detta fall är jag en pojkflicka :P hihi!! älskar ACTION
filmer! men det blir vell så om man har växt upp med pojkar :P
ha det gött så syns vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback