trött/plugg/tråkigt

skulle inte banga på dessa snygga pojkar!! faller bara lite för dem!
nu blir det fram med böckerna och börja läsa. inte det roligaste men vad gör man inte. allt för skolan
var det vell? usch!
skolan idag var rolig. inte lektionerna men omgivningen. (vuxen poäg där)
dessa dagar vill bara ta det lugnt och vara med den som älskar en mest!! inte helt fel tanke där inte!
nu får jag sluta tänka på det och börja tänka på samhällskunskap, har redan skickat ivär ett mejl till min mentor/idrottslärare/engelska lärare. hon ville ha ett mejl från mig som jag beskrev saker på engelska osv, gick bra men jag tackar gud för google translate!
:)
vi hörs senare allihopa!!
min tumme :( fet som bara den nu då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback