..

kan berätta lite kortfattat vad som hänt medans jag inte kunnat uppdatera.

måndag- jag hade möte med några lärare och elevrådet för den kommande flytten av skolan. det är en lång historia. kanske höra en annan gång :) efter det så drog jag hem och ja det var ju alla hjärtans dag då så mamma hämtade mig och hon köpte godis till mig från waxholmschoklad :) jummie :) efter det så hände några grejer som vi inte behöver ta här oki :D men ja det var typ måndagn, hände inte så mycket.

tisdag- ja då så var det också skola. tråkigt var det ellefall. sedan så gick jag hem eller ok måndagen är lite fel skriven ok, det var på tisdagen som jag hade mötet. ja men det hände inget här den dagen.

onsdag- ja det var ju igår och det var skola. hände typ inget i skolan. det gör det ju typ aldrig heller men ja. jag slutade tidigt så jag gick hem,åkte till pollen och där träffade jag C och det var kul för att jag inte träffat henne på en vecka för att hon har varit utomland så jag är ju sjukt avundsjuk på henne för att hon är brun och så har hon varit i ett varmt land!! :D men ja efter det så drog jag hem med therese och hon skjutsade hem mig. när jag kom hem så var det hantverkare hemma hos mig och det sög verkligen för att dem gjorde så att hela strömmen gick i hela huset.. :@ så jag kunde inte titta på tv:n eller något sånt !! och batteriet till ipaden var dålligt så ja jag var utan det i typ en och en halv timme !! :( hade en jobbig dag igår för att jag skulle ju träna också memn så var det inte heller!! :( dålig onsdag.. :(



FOTO: gammal tjock bild på mig.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback