förlåt mig..

hejsan, förlåt mig att jag inte kunnat blogga idag men jag har haft saker att göra hela dagen,. förlåt mig :( men nu är jag här igen.

idag så har jag varit i stalleet och tog hand om pollen, hjälpte AK med hoppträningen och j*vlar vad jag fick springa för att det var så många saker som skulle fixas samtigit, hehe :) efter det var det bara att ta in pollen i ridhuset så arr hon skulle få ha lite kul men det slutade med att hon la sig ner och rulla sig och inte ville gå, haha där märker man vem som bestämer :D men sedan efter det så åkte jag med Jeny, Kina och Sandra till mötet som vi hade idah. det gick bra på ,mötet och man fick god mat och så. de var några som hade föreläsning och fy vilken bra föreläsning asså!! :D de visste verkligen vad de pratade om och fick det att låta intressant fast det var ju jätte intressant. de som förseläste var bland annat thomas thelin från robbinsson (tror han heterså) men det var en höjdare verkligen att lyssna på det.

just nu är jag hemma hos mormor och morfar men nu måste jag gå så vi hörs :D



FOTO: jag har tagit alla men funderar att ha denna som header (stavning..?)


p.s
jag vet att jag suger på att stava :)

Kommentarer
Postat av: Filipap

Så sjuuukt fina bilder! Grym du e!

2011-02-13 @ 20:40:13
URL: http://lillhallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback