hemma..

idag så slutade vi vid elva. fy fan vad skönt!! annars så skulle vi ha slutat kl 15.40 så ja jag vart så klaret super glad! :D jag gick ner till pappas jobb i snöstormen, inte kul alls. det tog typ en halvtimma att gå ner och det brukar bara ta tio till femton minuter :O fatta vilken skillnad asså. efter att jag och pappa hade varit på lunch så skjutsade han hem mig för att jag ville hem. när jag var hemma så tittade jag på filmen som jag sa att jag skulle titta på och fy fan vad bra den är! :) just nu så är det sol ute men det blåser som F*N.. vet inte vad som kommer att hända idag, har lite saker att fixa tyvär.. men vissa saker är roliga och vissa är tråkiga men vi får se om det händer något ikväll men tror att det blir en hemma kväll med tanke på vädret och så. rätt skönt att vara hemma men tråkigt också att ingen vill vara med mig, haha :D stämmer inte alls eller gör det.  :D !!



FOTO: jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback