känner att jag..

det känns som att vi har glidigt isär :S det är synd med tanke med att vi gjorde så sjukt mycket saker tillsammans men det är nog inte meningen att vi ska vara vänner längre. vi bråkar är sam osv.. det håller ju typ på så hela tiden. ska vi verkligen vara vänner mer för att det känns som att jag verkligen har försökt men du märker inget..känns ingen mening med det då lixom.. :( jag menar att vi kan skratta och så tillsammans fortfarande men det känns konstigt när man är med dig nu? vi har helt enkelt glidigt isär varandra och vi kommer aldrig att vara som förut. det är synd men det funkar inte längre :( :(
ursäkta men jag var tvungen att skriva av mig.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback