ner på stan :)

hejsan igen då. sitter just nu och väntar på mami :) vi ska ner på stan. vet inte riktigt varför eller jo bara en sak och det är att jag ska köpa godis till min kompis men inget annat vad jag vet kommer att hända men man vet aldrig med mami eller om man kommer att komma hem med något, hehe :) medans jag väntar på mami så håller jag på och fixar med mitt album som jag håller på med, det kommer att bli bra men jag är inte klar på långa vägar. jag kommer att använda detta foto album till när jag ska visa upp mina foton fall om några undrar om man kan osv. som typ en portfolio :) stavning som sagt..? jag måste verkligen säga att jag suger på att stava men hoppas att ni klarar er :) hejdå!!
baksidan men den är inte klar än..
framsidan men den är inte heller klar men det är iallafall en början :D

Kommentarer
Postat av: Filippa

Suuper fina bilder! Vem ska du köpa godis till?? :P <3

2011-02-14 @ 18:20:38
URL: http://lillhallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback