ögij

hejsaan, sitter vid datan nu..haha vad annars x)
idag har inte hänt så mycket, sitter vid pappas mobil nu med :( jg vill ha tillbaka det riktigta internet nu :D men ja idag så hjälpte jag till pappas faster och farbror att flytta, så då fick jag träffa pappas kussin thomas.haha han är så rolig att vara med :D men just nu så har han tyvärr sprickor i revbenen, gissa vad han gjorde. han spelade bara innebandy :D men ja efter det så drog jag och pappa hem. jg har städat mina ridsaker för att ja det behövdes kan man ju säga och nu så ska jag hjälpa till med maten :D och efter det så är det ju solsidan !!:D<3 love it!!
FOTO: anna, det var när vi var på TGI och åt :D saknar det brudar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback