Tidigt...

Hejsan, jag kunde inte blogga igår för att direkt efter skolan så drog jag in till stan för att fixa naglarna, asså jag satt i fyra TIMMAR hur kan man ta så lång tid på sig. Jag ska sluta hos henne och göra det någon annanstan för att jag orkar inte lägga ner så mycket tid och pengar för att sitta fyra timmar, det är defenetift inte värt det! Men jag kom hem med en jätte fin tröja och ett par jätte sköna byxor, ska ha på mig byxorna idag. Men annars så hände inget mer, idagmåste jag plugga gärnet för att vi har prov i morgon och jag har typ inte. Pluggat något,,, HJÄLP!! men idag som sagt så pluggar jag gärnet. Jag är uppe tidigt idag och det brukar jag inte vara. Jag måste det för att jag ska komma i tid skolan för en gångs skull och sedan så måste jag läsa igen det som jag har i prov så hejdå nu måste jag dra och PLUGGA :( :(

Kommentarer
Postat av: Filippa

Asså Cooooooornelia!!!! Om man nu har en blogg, ska man skriva på den! Blir tyyyyp sur varje gång jag går in på din blogg du har icke skrivit något! I för sig går jag in varje dag kanske 5 gånger, men seriöst du MÅÅÅÅSTE skriva! :D kram <3

2011-02-01 @ 21:05:01
URL: http://lillhallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback