Kock..nej tack !

Hejsan, vart lite sent men man brukar ju säga " bättre sent en aldrig " men ja idag så var detskola som jag sa och sedan direkt hem och byta om och sedan ut till stallet för att vara barnvakt, det gick helt Ok. Hon är ju så liten så det var ju bara att köra runt henne i barnvagnen. Men sedan när jag kom hem så städade jag lite i rummet och sedan hjälpte till med maten, jag ska nog aldrig bli kock för att så fort jag skulle laga pankakor så gick det åt skogen så att mamma fick göra klart dem och sedan så skulle jag göra bullar men det gick inte heller bra så att mamma fick hoppa in, hehe så jag har bestämt mig att jag ska nog inte satsa på kock i min framtid..hehe. I morgon slutar vi klockan ett YES !! Men nu har jag tagitbort sminket och så så ja jag ska vell dramig nu så hejdå :D kramkram :)

Kommentarer
Postat av: Lillan - MODEBLOGG

SV: Hallå totally agree!! :D

2011-01-11 @ 06:47:41
URL: http://www.trashbylillan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback