missat..

hejsan, jag har ju inte bloggat så bra hehe :O men det ska snart bli ändring på det menförst så måste jag bara ta tag i vissa saker. men ja. nu får lite kortfattat vad jag har gjort sen i torsdags :D
Torsdag: det var min födelsedag men jag firade den bara med mamma, pappa och bror för att jag kunde inte ha släkten för att jag inte orkade och att jag ville träna så att jag ska ha den nästa helg med släkten ellefall :D
Fredag: jag var i skolan som vanligt sedan drog jag hem och tittade lite på tv en gnutta för att så fort jag hade fått på tv:n och allt så ringde therese och sa att hon skulle hämta mig så hon hämtade mig och så drog vi hem till henne :D jag tog hand om hennes lila barn molly som är typ en månad medans hon fixade middan men innan middagen så tittade vi på tv och pratade om himmel och jord. vi pratar verkligen om allt och vi har nog inga hemligheter för varandra. hon är som min storasyster som jag aldrig fick och sedan så är jag hennes lila syster som hon aldrig fick och det är så skönt när man är med henne, tobbe och molly :D tobbe är hennes sambo :D men ja sedan vid sju så fick jag mata molly med flaska och så medans hon fixade maten och jag tror att jag är kär i hennes barn molly, therese säger att molly giller mig, hehe :D men sedan när maten var klar så kom tobbe precis hem, så jävla bra tajming:D efter det så hade vi fredags mys och sedan så kom jag hem runt 11-tiden :D många kramar.
Lördag: ja det är ju idag och ja det har inte alls hänt mycket men vid sju tiden så ska jag äta middag med mina kussiner :D hoppas att det blir kul. vi ska äta på SP10
P.s
jag saknar faktiskt mitt jobb och det suger :(
jag bjuder på den ! :D

Kommentarer
Postat av: Lillan - MODEBLOGG

blogga nu mer, och mer av dina fina bilder!!

2011-01-16 @ 22:49:30
URL: http://www.trashbylillan.devote.se
Postat av: marina

Hhahahahhahah

2011-01-17 @ 15:22:46
URL: http://marinask.blogg.se/
Postat av: elise

haha snygging ;)

2011-02-07 @ 09:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback