sjuk..



hejsan, just nu så sitter jag i skolan och ska ha språk men ja har inte börjat än så då satte jag mig vid en dator. idag så är jag typ sjuk men jag gick till skolan ändå för att vi har snart nationella prov och då känner jag att jag måste vara i skolan för att lära mig ännu mer inför de proven. hatar verkligen dem proven :( men jag måste göra dem för att kunna komma in på något gymnasium. jag vet inte än vilket gymnasium som jag ska välja men det får vi se sedan lite längre fram hehe :) det har hänt en jätte roligt sak eller ja inte än men nästan jag väntar bara på ett svar från en men ni får veta senare om det blir av och så :D men ja hoppas att det blir av! nu måste jag dra tror ja men jaja vi kanske hörs hemma eller ok jag lovar att vi hörs hemma och jag ska försöka att starta min egna dator så att ni kan få några fler bilder då också :D haha :) hejdå !! :)


FOTO: jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback