tidigt

hejsan, idag så hade vi bara TRE lektioner, fy fan vad skönt. så ja nu sitter jag hemma och gör inte så mycket :) men jag vet inte än vad som händer ikväll men ska kolla runt lite. men ja sedan så måste jag oxå ta hand om pollen men den har vilo dag så det blir inte så länge idag :D men ja vad mer ska jag säga :O här får ni en bild på min outfit ;)
Tröja: fick den igår och jag älskar den men vet ej vart den kommer ifrån.. :(
Linne: jag har ett vitt VILA under
Strumpbyxor: snekypeky :D
ha en bra eftermiddag,haha :D

Kommentarer
Postat av: emma

som vanligt har du jättefina kläder och är lika söt som vanligt och är lika rolig som alltid ;) <3

2011-01-21 @ 21:30:58
Postat av: Emma n

Fina kläder ;)

2011-01-28 @ 11:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback