denna vecka:

Måndag: BAL!! den var super, jag hade det roligt även fast inte de andra kanske hade lika kul :) efter det så var det utgång och det var också en rolig grej lixom :)

Tisdag: har varit på Grönan med klassen, tog båten in till stockholm och så chillade vi där innne innan vi drog till grönan, tog inte med mig några bilder för att jag orkade inte.. as jobbigt att bära på något där inne överhuvudtaget..

Onsdag: vi ska städa i skolan och så ska vi ha skolavslutnings lunch :( *snyft* sedan kanske hästen och efter det hem och plugga.. blää men man måste och ja jag pluggar till moppe grej och nej jag kan tyvär inte säga när jag ska göra den :P hihi men jag får så stor press och med tanke på att jag inte tror att jag kommer att klara det första gången så ja :P

Torsdag: det är SKOLAVSLUTNING *snyft* för att jag byter klass och allt efter sommaren för att jag börjar i första ring :S NERVÖS!! men ja det är lite sorgligt men vi får betygen och sedan så får säga hejdå osv och efter det så är det lunch på magasinet med klassen kl halv tre :D det blir hambugare :D jummiee!! ♥ sedan hem och plugga..

Fredag: plugga.. SOMMARLOVA JU!! men aja. in till stan med morfar och äta lunch med honom på stureplan :P sedan får jag se vad som händer

Lördag: STRÖMINGHOLMEN hela dagen och sedan på kvällen får jag se fall om det blir tjejmiddag med brudarna men då måste jag hem tidigare från STRÖMINGHOLMEN aja får se vad som händer :P

Söndag inga planer än så länge men kommer vell att komma :P haha rätt mycket ser jag nu men ändå inte :P

känns lite som att jag ska ta studenten men ack det ska jag inte :( lite synd faktiskt..



FOTO: jag och nja den hänger inte ihop med texten men lite kanske för att den påminner om sommaren :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback