fan vad gött

hejsan, denna dag har också varit SUPER!! :D igen dåra! tack vare att jag har cornelia vid min sida and the boys :) jag skrev ju att jag skulle städa undan alla mina kläder, haha slutade med att städa hela huset, hade inget att göra och fick värsta ryket :P haha inte likt mig menmen..

sedan kom cornelia och så tog vi det lugnt och fixade oss i typ fyra timmar, det brukar inte ta så lång tid menmen. efter det så drog vi till resarö och träffade gött folk :) tog en cykel vi hittad och fick en guidad(?) tur att vi fick till hjälp med det asså.. Axel hjälpte till så träffade vi OSkar och erik och lite mer :) drog till bussen, väntade på en buss som det visade sig att den inte skulle gå :O så vi tog cykel och cyklade hem till mig och jääävlar vad snabba vi var. det og TIO MINUTER FRÅN YTTERBY HEM TILL MIG :O det bästa saken jag lyckats med på detta sommarlov!!

nu e jag och Cornelia hemma hos mig och ser på "andra sidan häcken" haha hon ville se den och jag har inte sett den på länge så vrf inte liksom :)




denna brud e hemma hos mig :P tog en av hennes header bild :P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback